تکنیک های سئو پیشرفته
17 استراتژی پیشرفته سئو در سال 2020 ماگرتا
یکی دیگر از ایراداتی که میتوان به الگوریتمهای گوگل وارد کرد این است که همیشه میتوان با روشهایی، در نتایج آنها دستکاری کرد. به طور معمول، باید محتوای با کیفیت در جایگاه نخست نتایج جستجوی گوگل قرار گیرد، ولی همیشه این اتفاق نمیافتد و این اتفاق میتواند تغییر کند و دستکاری شود. در مواردی پیش آمده که یک وب سایت با محتوای بیکیفیت در جایگاهی بالاتر از سایت رقیب خود که محتوای باکیفیتتری داشته، قرار گرفته است. البته باید اشاره کنیم که تمامی موتورهای جستجو از جمله گوگل هر روز در حال آپدیت شدن بوده و به سمت بهتر شدن و رفع اشکالات حرکت میکنند. همین تغییرات گوگل، نه فقط الگوریتمهای آن را بلکه همه کاربران که همان بازار هدف شما را تشکیل میدهد تحت تاثیر قرار میدهد.
اطلاعات که در رتبه صفر نمایش داده میشوند، معمولاً حاوی ۴۰ تا ۶۰ کلمه هستند؛ بخشهایی برجسته در قالب پاراگراف هستند، اما میتوان فهرست و جداول و یا متنهای بولت را نیز نمایش داد. وب سایت های کند معمولاً نرخ پرش بالاتری دارند و کاربران را منصرف می کنند. بهینه سازی تصاویر، استفاده از شبکه توزیع محتوا (CDN) و کاهش درخواست های HTTP از جمله راه های افزایش سرعت وب سایت است. تکنیک های سئو که توضیح می دهیم ، بسیار ساده هستند و کلمه پیشرفته نباید شما را بترساند. فراموش نکنید ، زمانی که صحبت از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می شود ، هر فاکتور هرچند کوچک نیز می تواند رتبه سایت شما را ارتقا دهد. تمام تکنیک هایی که در ادامه مطرح می شوند ، آزمایش خود را با موفقیت پس داده اند و در نمونه پروژه های سئو که ما تا به حال کار کرده ایم نقش زیادی در موفقیت کسب و کار مربوطه داشته اند.
یکی از تکنیکهای عالی مخصوصا برای سایتهایی که خیلی گسترده کار میکنند و به موضوعات زیادی میپردازند این است که روی کلمات کلیدی دوم کار کنند. بعضی از این افراد متاسفانه شروع به استفاده از تکنیکهای سئو کلاه سیاه میکنند و بعضی دیگر هوشمندانه عمل میکنند و به دنبال تکنیک های سئو کلاه سفید میگردند. کلمات کلیدی طولانی به شما کمک میکنند تا با جمعیت کمتری رقابت کرده و کاربران خاصتری را جذب کنید. با بهینهسازی محتوا برای شبکههای اجتماعی و افزودن دکمههای اشتراکگذاری، میتوانید به افزایش بازدید و تعامل کاربران کمک کنید. برای بهبود سرعت وبسایت، میتوانید از روشهایی مانند بهینهسازی تصاویر، کاهش درخواستهای HTTP، استفاده از CDN (شبکه توزیع محتوا)، و بهروزرسانی به نسخههای بهینهتر از CMS استفاده کنید. برای ساختاربندی کلی سایت و صفحات آن، یک روش موثر و عالی به نام Siloing وجود دارد.
به عنوان مثال، اگر اخیراً ورودی سایت شما افزایش یافته است یا تعداد محصولات زیادی را بارگذاری کرده اید، ممکن است به محدودیت هایی در استفاده از هاست وبسایت خود رسیده باشید. سوالات متداول را در قسمت از متن قرارا دهید که متناسب با متن و موضوع نوشته شده باش و مهم تر از ان پاسخی است که به سوالات میدهید! پاسخ باید به صورتی باشد که در حد یک پاراگراف یا چند خط کوتاه مخاطب را به جواب برساند . آیا محتوای طولانی برای موبایل مناسب است؟ طبق داده های این مطالعه، بله. بنابراین چگونه می توانید به آن صفحات رونق دهید تا به صفحه اول بروند؟ از لینک های داخلی استفاده کنید.
سایت قوی از نظر سئو باید تولید محتوای مداوم و با کیفیت داشته باشد و یکی از وقتگیرترین کارها در سئو تولید محتوای با کیفیت است. با یافتن کلمات کلیدی بکر و خلاقانه، میتوانید رقابت را دور بزنید و کاربران جدیدی را جذب کنید. در تکنیک های سئو این قانون به این معناست که وقتی دو لینک به یک صفحه یکسان در یک محتوا وجود دارد، گوگل فقط اولین لینک را در نظر میگیرد. برای برخی از کسب و کارها، مشتریان محلی و ساکن در یک شهر و منطقه مورد توجه است. یعنی کسب و کار آنها به شکلی است که با مشتریان منطقهای در ارتباط هستند نه مشتریانی از کل کشور.
مدیریت لینکهای ورودی و داخلی یکی از اجزای کلیدی سئو است که میتواند به افزایش اعتبار و رتبه سایت کمک کند. لینکهای ورودی (Backlinks) از سایتهای دیگر به سایت شما اعتبار و اعتماد به نفس بیشتری میبخشند و به موتورهای جستجو نشان میدهند که محتوای شما ارزشمند است. برای به دست آوردن لینکهای ورودی با کیفیت، میتوانید با وبلاگنویسان و نویسندگان مهمان همکاری کنید، یا محتوای ارزشمندی تولید کنید که به طور طبیعی جذب لینک شود. تگهای هدینگ H1 تا H6 یکی از عوامل مهم در سازماندهی محتوای صفحات وبسایت هستند و به موتورهای جستجو کمک میکنند تا به راحتی ساختار متن را درک کنند. H1 معمولاً عنوان اصلی صفحه است و باید فقط یک بار در هر صفحه استفاده شود.
در اینجا، Industry Study همبستگی بین لینک های خروجی و رتبه بندی گوگل را نشان داد. برای اطلاعات بیشتر، سری به مقاله بروزرسانی مطالب قدیمی سایت برای افزایش ورودی گوگل بزنید. با توجه به گسترش روز افزون استفاده از موبایل در جستجوهای اینترنتی، این روزها داشتن یک وبسایت واکنشگرا برای موبایل یک امر ضروری است. قبلا در مقاله تاثیر برچسبگذاری بر سئو کاملا این مورد را توضیح دادهام. همچنین دوره های صوتی آموزشی متنوعی هم در متمم وجود دارد که فهرست آنها را میتوانید در فروشگاه متمم ببینید. شما با عضویت رایگان به عنوان کاربر آزاد متمم میتوانید به حدود نیمی از چند هزار درس متمم دسترسی داشته باشید.
«عنوان هر محتوا مانند طرح روی جلد یک کتاب است»؛ این جمله نشان میدهد که عنوان تا چه اندازه میتواند در جذب مخاطبان تاثیرگذار باشد. بنابراین یک عنوان جذاب و چالشی میتواند به خوبی توجه آنها را جلب کند. کلمه کلیدی اصلی محتوای خود در عنوان استفاده کنید ولی آن را بیش از اندازه به کار نبرید. عنوان جذاب نباید با کلمات کلیدی پر شده باشد و از ۶۵ کاراکتر بیشتر شود. شما میتوانید از انواع محتواها مثل ویدیو، عکس، اینفوگرافیک، جداول و… در نوشتن مقالات برای مخاطبان خود استفاده نمایید.
در واقع شما باید ابتدا اکسل را تا حد مطلوبی یاد بگیرید تا بتوانید کارهای ابتدایی تحقیق کلمات کلیدی را سریعتر انجام دهید. اما در پینترست میتوانید بدون اینکه کار اسپم کنید، دهها بار برای یک صفحه سایتتان بکلینک بسازید. اما در بیشتر شبکههای اجتماعی معروف، فقط یکبار میتوانید لینک صفحه را به اشتراک بگذارید و بکلینک رایگان دریافت کنید. البته میتوانید بیش از یکبار لینک صفحه را به اشتراک بگذارید اما خیلی جالب به نظر نمیرسد و بیشتر شبیه به کارهای اسپم است. درست است که بک لینک شبکههای اجتماعی نوفالو است و ارزش بسیار کمی را به صفحه تزریق میکند اما از هیچ چی بهتر است. ضمن اینکه به این نکته توجه کنید که اتوریتی شبکههای اجتماعی بسیار بالا است و لینک نوفالو شبکههای اجتماعی از سایر بکلینکهای نوفالو موثرتر است.
به جای اینکه افراد مختلف را دنبال کنید تا به محتوایی که دوست دارید برسید، Google محتوایی به شما ارائه می دهد که فکر میکند شما به آن محتوا علاقه دارید. طی آمار های بدست آمده مشاهده کردیم که Google Discover میتواند ترافیک قابل توجهی را همراه داشته باشد. همانطور که گفتم این ابزار مانند سایر ابزار های جستجوی کلمه کلیدی کار میکند. شما کلمه را به ابزار میدهید و آن ابزار به جای کلمه به شما سوال میدهد. دوم نظرات باعث میشوند که کاربر زمان بیشتری در سایت شما بماند و با سوالاتی که میپرسد میتوانید ایده های جالبی را دریافت کنید. او نیازمند داده های دقیقی بود که برند BuzzSumo در اختیار آن گذاشت تا محتوای جامعی تولید شود.
اما به لطف این الگوریتم جدید، گوگل اکنون می تواند موضوع صفحه شما را درک کند. علت انتخاب Reddit برای یافتن کلمات کلیدی به این دلیل است که کاربران اغلب بررسی نمیکنند که آیا سؤال آنها قبلاً پرسیده شده است یا خیر! و شاید یک سوال چندین بار پرسیده شده باشد، این اتفاق باعث میشود چگالی کلمات و مباحث مهم در این پلتفرم افزایش یابد واین افزونگی یک بینش کلیدی برای استراتژی تحقیق کلمات کلیدی است. در اینجا دقیقاً نحوه استفاده از Reddit برای تحقیق کلمات کلیدی آورده شده است، پس ابتدا به Reddit بروید. اگر قبلاً یک subreddit را میشناسید که مخاطبان هدف شما در آن حضور دارند، مستقیماً به آنجا بروید.
برای این منظور لازم است که یک محتوای با کیفیت حاوی اطلاعات جدیدی انتشار دهید، یعنی اطلاعاتی که سایرین آن را ندارند. برای مثال یک پژوهش که توسط شما بهصورت اختصاصی در حوزه کارتان انجام شده است، یا یک نظرسنجی و آزمایش؛ بهطور خلاصه هر اطلاعات جدید و جالبی که مشابه آن وجود ندارد. وقتی چنین محتوایی را در سایت خود انتشار دهید، احتمال اینکه بسیاری از سایتهای دیگر به شما لینک دهند افزایش پیدا میکند. در هر علم و هر حوزه کاری، اطلاعات جدید و تازه کشف شده بسیار مهم است. دادهها و اطلاعات جدید کشف شده توسط شما میتواند بهسرعت فراگیر شود، بدینترتیب بسیاری از سایتها و وبلاگهای مختلف از این مطلب جدید شما استفاده کنند و به سایتتان لینک دهند. این روش فوقالعادهای برای لینکسازی است، زیرا بدین طریق برای یکی از صفحات سایت شما بهصورت کاملاً طبیعی صدها و یا حتی هزاران بک لینک ایجاد میشود.
استفاده صحیح از Schema میتواند باعث نمایش نتایج غنی (Rich Snippets) در صفحات نتایج جستجو شود، که این میتواند نرخ کلیک (CTR) وبسایت شما را افزایش دهد. با بررسی الگوریتم های گوگل، بهسادگی میتوان فهمید که یکی از خطوط قرمز اصلی گوگل، وب سایتهای اسپم (Spam) است. حتی وب سایت Ebay نیز در یک بازهی زمانی، توسط این الگوریتم جریمه شد و بعضی از صفحات آن با کاهش رتبه مواجه شدند. اگرچه تجربه کاربر و بهینه سازی نرخ تبدیل ارتباط مستقیمی با سئو ندارند، اما تاثیر غیرمستقیم زیادی بر رتبه وب سایت دارند. بهبود تجربه کاربری از طریق طراحی مناسب، ناوبری آسان وب سایت و ارائه محتوای مرتبط باعث افزایش تعامل کاربران و در نتیجه بهبود رتبه وب سایت می شود. برای مثال شما، اگر یکی آژانس دیجیتال مارکتینگ باش؛ با ایجاد یک تجربه کاربری خوب، می توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.
این سند، سایت شما را برای گوگل و سایر موتورهای جستجو قابل درک میکند، بنابراین باعث میشود رباتهای گوگل راحتتر بتوانند سایت شما را ایندکس کرده و از صفحات جدید آن آگاهی پیدا کنند. معرفی نقشه سایت به گوگل بسیار کار سادهای است؛ برای این منظور کافیست که نقشه سایت خود را در مکانی از وب سایت خود آپلود کنید، سپس به سرچ کنسول سایتتان بروید. آنها هنگام خزیدن در هر صفحه از سایت، حجم عظیمی از کلمات را میبینند و اطلاعات مربوط به مکان آن کلمات در صفحه را نیز جمعآوری میکنند. همچنین دادههای موجود در تگها، ویژگیهای alt، تگهای عنوان (Title) و کلمات کلیدی را هم پردازش میکنند. بین دو مفهوم خزش سایت و ایندکس کردن آن، بخشی وجود دارد که گوگل تعیین میکند آیا یک صفحه (تمام یا بخشی از صفحه)، تکراری است یا خیر. اگر صفحه از نظر گوگل تکراری در نظر گرفته شود، تعداد دفعات خزش آن را کاهش میدهد.
همچنین، میتوانید در انجمنها و گروههای مرتبط با حوزه کاری خود فعال باشید و با قرار دادن لینکهای طبیعی و مرتبط، به افزایش اعتبار صفحات کماعتبار کمک کنید. این روشها نهتنها به بهبود رتبهبندی صفحات شما کمک میکند، بلکه اعتبار کل وبسایت شما را نیز افزایش میدهد. سئو (Search Engine Optimization) یا بهینه سازی موتور جستجو فرآیندی است که به ارتقای رتبه وب سایت در نتایج جستجو کمک میکند. با استفاده از تکنیک های سئو، می توانید وب سایت خود را برای موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو بهینه کنید و شانس خود را برای دیده شدن توسط مخاطبان افزایش دهید. Core Web Vitals مجموعهای از معیارها هستند که تجربه کاربری صفحات را ارزیابی میکنند.
برای سفارش سئو سایت و استعلام تعرفه و قیمت سئو کافی ست به ما پیام بدهید تا ما با شما تماس بگیریم. کافی ست یکی از مطالب قدیمی خود را انتخاب و با بروزکردن آن مطلب، افزایش طول مطالب از لحاظ تعداد کلمات، آپلود عکس های جدید، تاثیردیدن شدن آن مطلب را در سایت تان مشاهده کنید. لطفا توجه داشته باشید که قبل از آن باید وارد حساب کاربری خود در پینترست شده باشید. با استفاده از تکنیک سیستم احتراق میتوانید سرعت مقالات خود را چندین برابر کنید. مشکل خیلی از افرادی که نمیتوانند مقالات با کیفیت و با سرعت بالا بنویسند این است که روال حرفهای مقاله نویسی را پیش نمیروند.
در این تکنیک میخواهم شما را با تکنیک سیستم احتراق آشنا کنم تا بتوانید سرعت نوشتن مقالاتان را با حفظ کیفیت بالا ببرید. برای استفاده از لوکل سئو باید ابتدا مشخص کنید در کدام شهرها و استانها میتوانید خدمات یا محصولات ارائه کنید. من در دوره جامع سئو دو نوع محتوا را توضیح دادم به نام محتوای اسنپ و حماسی که از هر کدام باید در جای خود استفاده کرد. در قدم اول نیاز است که شما محتوای خود را وارد SEO content assistant کنید. مطالعه اخیر Backlinco در Google CTR نشان داد که کمتر از 1٪ از جستجوگران Google در صفحه دوم قرار می گیرند. این سایت در زمینه آموزش و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.
بنابراین، اگر هنوز صفحات وب خود را برای موبایل بهینه نکردهاید، همین امروز اقدام کنید. مشاوران آژانس دیدهبان دیجیتال مارکتینگ راژکس، با داشتن تجربه زیاد در این زمینه به شما در چینش و مدیریت استراتژی سئو کمک میکنند. تکینکهای مناسب برای سایت شما را تعیین و تا رسیدن به هدف در زمینهی سئو همراه شما هستند. در این مقاله ۱۱ تکنیک سئو جدید و کمتر شناخته شده را به شما معرفی کردم. لطفا توجه داشته باشید مادامی که از این تکنیکها استفاده نکنید هیچ اتفاق مثبتی برای سئو سایتان رقم نمیخورد. پس خوب بررسی کنید و تکنیک سئو مناسب خود را انتخاب کنید و در سایتتان پیادهسازی کنید.
ترکیبات یونی بهطور طبیعی در سنگهای معدنی و به صورت محلول در آب دریاها و اقیانوسها یافت میشوند اما در هواکره وجود ندارند. نخستین توضیحات علمی در مورد این ترکیبها به دانشمند انگلیسی مایکل فارادی بر میگردد که نام «یون» به معنی «رونده» یا «متحرک» را بر روی اجزای سازنده این ترکیبات قرار داد. نخستین توصیف علمی از ساختار بلوری این ترکیبات توسط ویلیام هنری و ویلیام لورنس براگ در سال ۱۹۱۳ انجام گرفت. ترکیبات یونی بهوسیله گونهای پیوند شیمیایی بسیار قوی به نام پیوند یونی تشکیل میشوند؛ در نتیجه، این ترکیبات از دمای ذوب و جوش بالایی برخوردارند و عمدتاً در دمای اتاق به صورت جامد هستند. در حالت جامد، ترکیبات یونی میتوانند شکل بلورین منظم داشته باشند که از قواعد موجود برای توصیف ساختارهای بلوری در علم بلورشناسی پیروی میکند. در حالت محلول در حلالهای قطبی نظیر آب، این ترکیبات به یونهای مثبت و منفی تفکیک و توسط مولکول حلال، حلالپوشیده میشوند.
اگر کلمات کلیدی حوزهی کاری خود را جستجو کنید حتماچند ویدئو از یوتوب را نیز مشاهده خواهید کرد. گوگل بر اساس توضیحات هر ویدئو آنهارا بررسی و در نتایج جستجو نشان می دهد. بنابراین حتما سعی کنید در توضیحات شرحیا توضیفی در حدود ۲۰۰ کلمه که شامل کلمات کلیدی تان هم باشد، بنویسید. داستان من با دنیای برنامه نویسی آغاز شد، و در ادامه به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار، طراح وب سایت و متخصص سئو، مهارت های تکنیکی و تحلیلی خودم رو پرورش دادم. و در حال حاضر در برنامه نویسی و معامله گری ارز دیجیتال انجام میدم.از سال 96 سعی کردم معامله گری در کریپتو رو یاد بگیرم.
در این فیلم آموزشی، می خواهیم شما را با جدید ترین نکات مهم سئو سایت در سال ۲۰۲۰ آشنا کنیم. در ادامه تکنیک های یافتن کلمه کلیدی به صورت چک لیست آمده است تا در هنگام انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو از آن به صورت کامل استفاده کنند. به همین دلیل در بخش آموزش سئو از مبتدی تا پیشرفته، به صورت کامل از ابتدا، هر کدام از بخش ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با رعایت این نکات، می توانید به رتبه های برتر در نتایج جستجو دست پیدا کنید. اگر به دنبال افزایش کارایی و بهبود تصمیمگیریهای خود در سازمان هستید، پاورپوینت "استفاده از تجزیه و تحلیل دادهها در تصمیمگیری" یک منبع عا... اگر به دنبال تقویت بازاریابی کسبوکار خود هستید، پاورپوینت "نقش شبکههای اجتماعی در بازاریابی کسبوکار" بهترین انتخاب برای شماست!
۱۲ تکنیک سئو که کاملا جدید و اختصاصی هستند و میتوانند به شما در موفقیت سئو سایتتان کمک کنند. یافتن لینکهای شکسته در ویکیپدیا و ارائه محتوای جایگزین میتواند فرصتی عالی برای دریافت بکلینکهای ارزشمند باشد. مارکتینگ ایران تلنت مرجع بازاریابی و فروش است و رسالت آن ارائه به روز ترین مطالب در این حوزه است. هنگامی که کلمات کلیدی خود را اضافه کردید، با رچ راجع به کلمه کلیدی مدنظرتان PAA مربوطه را چک کنید و از این سوال ها در متن خود استفاده کنید. آخرین تکنیک برای بهینه سازی محتوا برای RankBrain آزمایش و اندازه گیری نتایج با استفاده از ابزارهای Google Search Console، Google Search Console است. RankBrain به طور مداوم در حال رشد و یادگیری است بنابراین باید عملکرد خود را پیگیری کنید و در صورت نیاز تغییرات را انجام دهید.
به همین علت ما در آکادمی سئو سفینه تصمیم گرفتیم یک ابزار عالی برای افزایش سرعت تحقیق کلمات کلیدی طراحی کنیم. اما شاید یکی از مهمترین کارها، خوشه سازی کلمات کلیدی و معماری محتوایی سایت است. یک سئوکار باید برای تحقیق کلمات کلیدی وقت کافی بگذارد و نباید خیلی سریع از این موضوع رد شود. مثلا در یک فروشگاه اینترنتی گل و گیاه که ۱۰۰۰ صفحه دارد، شاید زیر ۱۰ صفحه مهم وجود داشته باشد که ترافیک زیادی را بتواند وارد سایت کند. بنابراین برای این ۱۰ صفحه به اندازه کافی وقت میگذاریم و محتوای حماسی تولید میکنیم و برای سایر صفحات محتوای اسنپ تولید میکنیم.
این نوع لینک ها به موتورهای جستجو نشان می دهند که وب سایت شما معتبر است و محتوای ارزشمندی دارد. کسب بک لینک های با کیفیت با ایجاد محتوای ارزشمند، همکاری با سایر وب سایت ها و شرکت در وبینارها و کنفرانس ها می تواند موثر باشد. درک قصد کاربران (User Intent) و هدف جستجو (سرچ اینتنت یا search intent)، یکی از مهمترین عوامل موفقیت در سئو است. این موضوع به شما کمک میکند تا محتوایی متناسب با نیاز آنها تولید کنید و نرخ تبدیل (Conversion Rate) را افزایش دهید. هنگام نوشتن این مقاله فرض را بر این داشتیم که شما بهعنوان مخاطب، دانش ابتدایی از سئو دارید. بنابراین ما سعی کردیم به تکنیکهای پیشرفته سئو بپردازیم و تا حد امکان تمام نکات لازم را در یک مقاله جامع گردآوری کنیم.
در طی سالهای اخیر در رویکردهای سئو سایت، تغییرات زیادی ایجاد شده و ما مطمئن هستیم که این تغییرات در سال ۲۰۲۱ بسیار بیشتر بوده است. با این وجود در سئو مفاهیم پایهای وجود دارد که همیشه باقی میماند و تغییری نمیکند؛ مواردی مثل سرعت وب سایت، بک لینکها و انتشار محتوای با کیفیت. سئو در دنیای کسب و کاری امروز اهمیت زیادی دارد، بهطوری که به یک قسمت اجتنابناپذیر از هر کسب و کار آنلاین یا کسب و کار دارای سایت تبدیل شده است. ما در این مقاله از مجله کاپریلا فرض کردیم که خوانندگان، یک دانش و اطلاعات ابتدایی در مورد سئو دارند و بر مبنای این فرض، تلاش کردیم که کاملترین آموزش رایگان پیشرفته سئو را برای شما فراهم کنیم. آموزش سئو فرآیند یادگیری و آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است.
برای جلوگیری از دریافت بک لینکهای بیکیفیت، لازم است که از طریق گوگل سرچ کنسول، بک لینکهای سایت خود را بررسی کنید و اگر از سلامت آنها اطمینان کافی نداشتید، حذفشان کنید. احتمالاً با موقعیتی مواجه شدهاید که با جستجوی یک موضوع، پاسخ آن را در بالای صفحه نتایج، قبل از سایر لینکها، مشاهده کردهاید. این بخش که گوگل آن را Featured Snippets مینامد، به کاربران کمک میکند تا سریعاً پاسخ پرسش خود را پیدا کنند. گوگل این پاسخها را از بخشی از محتوای یکی از صفحات نتایج جستجو برمیدارد و در قالب یک بلوک مجزا به نمایش میگذارد. امروزه اکثر افراد در سنین مختلف حضور فعالی در فضای مجازی دارند، از این رو سوشال مدیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استفاده بالقوه از سوشال مدیا برای ایجاد سیگنالهای اجتماعی مثبت میتواند باعث بهبود سئو وبسایت شود.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/